This post is also available in: Spanish

PREGUNTES FREQÜENTS

Panoràmica del Palau d'Altamira d'Elx

Preguntes freqüents sobre el funcionament del servei públic d’ElcheTaxi

¿Quins requisits fan falta per a poder dona'm d'alta?

Per a poder donar-te d’Alta en el Servei és necessari ser major de 12 anys i estar empadronat a Elx.

¿Com puc donar-me d'Alta?

Pots donar-te d’Alta de manera presencial o a través de la nostra web. Tens tota la informació i documentació a presentar en el següent enllaç: Alta ElxTaxi.

¿Quins documents necessite?

Els documents que cal presentar varien depenent la forma en què tries donar-te d’alta. Tens tota la informació en el següent enllaç: Alta ElxTaxi.

Soc menor d'edat, puc donar-me d'Alta?

Pots donar-te d’Alta sempre que sigues major de 12 anys, prèvia autorització del pare, mare o tutor. L’Alta per a un menor d’edat sempre ha de ser presencial. Tens tota la informació en el següent enllaç: Alta Presencial ElxTaxi.

¿Quin és l'horari del Servei?
  • Horari d’Atenció al públic: de 8.30 a 14.00 hores de dilluns a divendres. Per a assistència presencial es requereix cita prèvia.
  • Horari de Reserves:
    Reserves En línia: A través de l’Accés usuari durant les 24 hores del dia, els 365 dies a l’any.
    Reserves Telefòniques: De dilluns a Diumenges de 9:00a 14.00 hores i de 16.00 a 19.00 hores.
  • Horari de Rutes: cada ruta té uns horaris específics, pots comprovar els horaris que necessites en el següent enllaç Rutes i Horaris.
¿Quin és el cost del Servei?

En el següent enllaç pots consultar el cost del Servei: Tarifes ElxTaxi.

¿Com realitze el pagament dels trajectes?

Es realitza a través de domiciliació bancària en el compte facilitat en l’alta. El consum acumulat del mes es carregarà en compte a primers del mes següent.

He d'abonar-li alguna quantitat al taxista?

No, al taxista no cal abonar-li res. El consum acumulat del mes es carregarà en compte per PIMESA a primers del mes següent.

Vull adquirir bons de 10 viatges, ¿què he de fer?
Pots sol·licitar afegir un bo de 10 viatges a la teua fitxa a través de l’Accés usuaris o a través del telèfon 96 665 80 01 en horari d’informació.
Vull canviar l'explica IBAN on tinc domiciliat el pagament del Servei, ¿què faig?

Pots consultar el teu compte IBAN des de l’Accés usuaris.

Per a modificar o afegir un nou compte, és necessari que ens emplenes l’Ordre de domiciliacion recurrent SEPA. Has d’emplenar-ho i signar-ho correctament i fer-ho arribar a través del correu electrònic info@elchetaxi.es. També pots presentar-ho en les nostres oficines sol·licitant cita prèvia a través del telèfon 96 665 80 01 en horari d’Informació.

¿On puc anar?

Podràs desplaçar-te des del nucli urbà d’Elx fins a diferents pedanies del municipi i viceversa, sempre amb subjecció al punt d’origen i destinació prefixats i en horaris determinats. Tens tota la informació en el següent enllaç: Rutes i Horaris.

¿Com puc fer una reserva?

Tens tota la informació en el següent enllaç: Informació de Reserves.

¿Quan he de realitzar la reserva?

Tens tota la informació en el següent enllaç: Informació de Reserves.

Vull cancel·lar la reserva, ¿Com ho faig?

Tens tota la informació en el següent enllaç: Informació de Reserves.

¿Puc pujar a algun acompanyant amb mi?

Tens tota la informació en el següent enllaç: Informació de Reserves.

¿Què he d'indicar en la reserva?

Tens tota la informació en el següent enllaç: Informació de Reserves.

¿Puc triar la parada d'origen o destinació?

Les parades d’origen i destinacions estan prefixades en cada Ruta sense possibilitat de variació. Tens tota la informació en el següent enllaç: Rutes i Horaris.

¿Puc triar l'horari del trajecte?

Els horaris estan prefixades en cada Ruta sense possibilitat de variació. Tens tota la informació en el següent enllaç: Rutes i Horaris.

No he rebut encara la Targeta d'identificació, puc fer ús del Servei?

Si no has rebut encara la Targeta per via postal, però si que has rebut l’email de confirmació d’Alta en el Servei, pots començar a fer ús d’aquest identificant-te amb el DNI i indicant el número d’usuari que et facilitem en l’alta.

¿Com recarregue el viatge d'Autobús Urbà?

Quan utilitzes el Servei i la parada destine siga “Passarel·la – Intercanviador”, podràs recarregar un viatge d’autobús urbà des de l’Oficina d’Atenció a l’Usuari d’Autobusos Urbans d’Elx. Recorda que només podràs recarregar el viatge corresponent si has rebut la Targeta d’Identificació d’ElcheTaxi.

He perdut la targeta identificativa, ¿quins passos he de seguir?
Has de comunicar com més prompte millor l’extraviament de la targeta identificativa i sol·licitar un duplicat a través del correu electrònic info@elchetaxi.es o a través del telèfon 966 658 001 en horari d’informació.
Vull accedir al meu compte, quin és el meu usuari i contrasenya?
Les dades d’accés te’ls facilitem en l’Alta, bé presencialment o a través de correu electrònic. Per a recordar el teu usuari i contrasenya pots trucar al telèfon 966 658 001 en horari d’informació o seguir el següent enllaç: Recuperar Contrasenya.
¿Què puc fer des del meu Accés Usuari?

Des de l’Accés usuaris pots:

  • Comprovar les teues dades personals: adreça correu electrònic, IBAN, etc.
  • Reservar trajectes
  • Cancel·lar trajectes reservats
  • Adquirir Bons
  • Comprovar el teu historial
  • Enviar incidències
  • Visualitzar i imprimir les teues factures
Vaig en cadira de rodes, ¿puc fer ús del servei?

Sí, però és molt important que ho indiques en la reserva a l’efecte de gestionar un taxi adaptat.

Horari del Servei

OFICINES ELXTAXI
Carrer Diagonal del Palau, núm. 7
03202 Elx

HORARI ATENCIÓ Al PÚBLIC
Dilluns a Divendres de 8.30 a 14.00 h.
Per a assistència presencial es requereix cita prèvia

HORARI DE RESERVES
Reserves Online les 24 hores del dia, els 365 dies de l’any
Reserves telefòniques de Dilluns a Diumenges
de 09.00 a 14.00 hores i de 16.00 a 19.00 hores