PREGUNTES FREQÜENTS
Preguntes freqüents sobre el funcionament del servei públic d’ElcheTaxi
Quins requisits fan falta per a poder utilitzar el Servei?
Per a poder donar-se d’Alta en el Servei és necessari ser major de 12 anys i estar empadronat a Elx.
¿Com puc donar-me d'Alta?
Pot donar-se d’Alta de manera presencial o a través de la nostra web. Té tota la informació i documentació a presentar en el següent enllaç: Alta ElxTaxi.
¿Quins documents es necessiten?
Pot donar-se d'Alta un menor d'edat?
¿Quin és l'horari del Servei?
- Horari d’Atenció al públic: de 8.30 a 14.00 hores de dilluns a divendres.
- Horari de Reserves:
Reserves En línia: A través de l’Accés usuari durant les 24 hores del dia, els 365 dies a l’any.
Reserves Telefòniques: De dilluns a Diumenges de 9:00 a 14.00 hores i de 16.00 a 19.00 hores. - Horari de Rutes: cada ruta té uns horaris específics, pot comprovar els horaris que necessite en el següent enllaç Rutes i Horaris.
¿Quin és el cost del Servei?
¿Com es realitza el pagament dels trajectes?
Es realitza a través de domiciliació bancària en el compte facilitat en l’alta. El consum acumulat del mes es carregarà en compte a primers del mes següent.
He d'abonar-li alguna quantitat al taxista?
No, al taxista no cal abonar-li res. El consum acumulat del mes es carregarà en compte per PIMESA a primers del mes següent.
Vull adquirir bons de 10 viatges, ¿què he de fer?
Vull canviar el compte IBAN on tinc domiciliat el pagament del Servei, ¿Com he de fer-ho?
Si desitja modificar les seues dades bancàries ha d’emplenar el document Orden de domiciliacion de adeudo directo recurrente , i fer-nos-la arribar a través dels següents mitjans:
- A través de la seua àrea personal.
- En les oficines de PIMESA, al carrer Diagonal del Palau, 7, 1a planta, en horari d’atenció al públic.
Des de quines pedanies es poden realitzar desplaçaments?
Podrà desplaçar-se des del nucli urbà d’Elx fins a diferents pedanies del municipi i viceversa, sempre amb subjecció al punt d’origen i destinació prefixats i en horaris determinats. Té tota la informació en el següent enllaç: Rutes i Horaris.
¿Com puc fer una reserva?
Té tota la informació en el següent enllaç: Informació de Reserves.
¿Quan he de realitzar la reserva?
Té tota la informació en el següent enllaç: Informació de Reserves.
Vull cancel·lar la reserva, ¿Què he de fer?
¿Puc pujar a algun acompanyant amb mi?
Té tota la informació en el següent enllaç: Informació de Reserves.
Què he d'indicar per a realitzar una reserva?
¿Es pot triar la parada d'origen o destinació?
Les parades d’origen i destinacions estan prefixades en cada Ruta sense possibilitat de variació. Té tota la informació en el següent enllaç: Rutes i Horaris.
¿Es pot triar l'horari del trajecte?
Els horaris estan prefixats en cada Ruta sense possibilitat de variació. Té tota la informació en el següent enllaç: Rutes i Horaris.
No he rebut encara la Targeta d'identificació, ¿Es port fer ús del Servei?
¿Com recarregue el viatge d'Autobús Urbà?
euan utilitze el Servei i la parada destine siga “Passarel·la – Intercanviador”, podrà recarregar un viatge d’autobús urbà des de l’Oficina d’Atenció a l’Usuari d’Autobusos Urbans d’Elx. Recorde que només podrà recarregar el viatge corresponent si ha rebut la Targeta d’Identificació d’ElcheTaxi.
He perdut la targeta identificativa, ¿quins passos he de seguir?
L’emissió d’una nova targeta identificativa de l’usuari, en cas de pèrdua o robatori implicarà un cost de 3,00€ (Tres Euros), I.V. A. inclòs.
Per a sol·licitar l’emissió d’una nova targeta, ha de realitzar una transferència bancària, incloent les següents dades:
- Beneficiari: PIMESA.
- Entitat Bancaria: LA CAIXA.
- Número de Compte IBAN: ES88 2100 2247 8602 0007 4812.
- Assumpte: ElcheTaxi i nom de l’usuari.
Vull accedir al meu compte, quin és el meu usuari i contrasenya?
¿Què puc fer des del meu Accés Usuari?
Des de l’Accés usuaris pot:
- Comprovar les seues dades personals: adreça, correu electrònic, etc.
- Reservar trajectes
- Cancel·lar trajectes reservats
- Adquirir Bons
- Comprovar el seu historial
- Enviar incidències
- Visualitzar i imprimir les seues factures
- Pot modificar o afegir un nou compte
Vaig en cadira de rodes, ¿puc fer ús del servei?
Sí, però és molt important que ho indique en la reserva a l’efecte de gestionar un taxi adaptat.
Horari del Servei
OFICINES ELCHETAXI
Carrer Diagonal del Palau, núm. 7
03202 Elx
HORARI ATENCIÓ Al PÚBLIC
Dilluns a Divendres de 8.30 a 14.00 h.
HORARI DE RESERVES
Reserves Online les 24 hores del dia, els 365 dies de l’any
Reserves telefòniques de Dilluns a Diumenges
de 09.00 a 14.00 hores i de 16.00 a 19.00 hores